De 'Warriors of the North' DLC voor Battle Brothers breidt het spel uit met een duidelijk verschillende regio in het noorden, en met verschillende start scenario's voor jouw leger om uit te kiezen. Daag een compleet nieuwe groep barbaren uit voor een gevecht, draag de nieuwe Viking en Rus thema uitrusting, en volg de legende van 'Ijirok', een mythisch dier uit het bevroren noorden.