De SpongeBob SquarePants Film
SpongeBob SquarePants - wie kent 'm niet - nodigt je uit zijn wereld te betreden op de Game Boy Advance in dit prettig gestoorde platformspel. Je bestuurt SpongeBob en zijn trouwe - zij het niet al te slimme - kompaan Patrick tegelijk. Het tweetal dient Shell City te bereiken om de kroon van King Neptune te vinden en zo de naam te zuiveren van een krab die ten onrechte van een misdaad beschuldigd wordt.