Donkey Kong Country 2
Donkey Kong is terug, maar hij is in handen van de vijand gevallen! Diddy neemt de taak op zich om Donkey te redden, waarbij hij vakkundig wordt bijgestaan door de dappere Dixie in dit magistrale platformavontuur. Gebruik neushoorns, struisvogels en tonnen in je tocht om DK en zijn bananenvoorraad te redden. Donkey Kong Country 2 stelt je ook in staat het tegen drie andere virenden op te nemen in leuke mini-games zoals struisvogelracen en gyrocoptervliegen. Voeg daar het brede scala aan moves van de twee apen aan toe, denk aan tientallen levels die smeken om van onder tot boven verkend te worden - en je hebt een apegoeie game te pakken.