Pokémon Emerald Version
Trotseer de Teams Magma en Aqua in de ultieme uitdaging voor Pokémon Trainers! In Pokémon Emerald moet je de wereld Hoenn beschermen tegen Groudon en Kyogre, de geheimzinnige krachten van aarde en water die de boel willen overnemen. Gelukkig kan Rayquaza, de kracht van de lucht, je daarbij helpen. Pokémon Trainers die denken alles al gezien te hebben staat een grote verrassing te wachten! Pokémon Emerald biedt namelijk de zwaarste battles die je ooit bleefd hebt. Speur de 7 gloednieuwe Frontier Brain tegenstanders op om alle symbolen te verzamelen in de Battle Frontier. Deze verbijsterende uitbreiding van Pokémon Ruby en Sapphire legt compleet nieuwe gebieden bloot in Hoenn... Met behulp van de Game Boy Advance Draadloze Adapter kun je bovendien zonder snoertjes met andere spelers ruilen en vechten. Of gebruik het Game Link-snoer om te ruilen en te vechten met Pokémon Emerald, Pokémon Ruby en Sapphire, en Pokémon FireRed en LeafGreen. Je kunt je game zelfs verbinden met Pokémon Colosseum door het Nintendo GameCube Game Boy Advance-snoer te gebruiken!