Reis af naar Johto voor een ander soort Pokémon-uitdaging waar je puzzelvaardigheden op de proef worden gesteld terwijl je strijd tegen de sterkste Gym Leaders! Klassieke Pokémon zoals Pikachu, Chikorita, Totodile en Pichu helpen je om je uitdagers en rivaliserende Pokémon te verslaan.
Speel de zes spannende spelstanden Marathon, Challenge, Time Zone, Line Clear, Puzzle en Garbage! en ga voor de hoogste score terwijl je wordt overspoeld met blokken.