Deze aangepaste versie van Super Mario Bros. was een regelrechte topper voor de Game Boy Color. Super Mario Bros. Deluxe biedt naast de 32 levels uit het oorspronkelijke spel, een heleboel extra’s!
Zo kun je in de Challenge-stand voor een zo hoog mogelijke score gaan door in de klassieke levels speciale rode munten en Yoshi-eieren te verzamelen. Of race tegen een bekende boef in de You Vs Boo-stand. Zelfs voor echte Super Mario Bros.-experts zijn er nog uitdagende, geheime levels te ontdekken!