Stijg op en ga op avontuur in een land vol gevaren en met niets anders dan ballonnen om je in de lucht te houden!
Wanneer haar broertje door de wind is meegenomen, zal Alice hem moeten redden door zich al zwevend door acht levensgevaarlijke levels te manouveren. Beweeg jezelf langs vijanden en obstakels, verzamel ballonnen voor bonuspunten of laat jeballonnen los om de strijd aan te gaan met je vijanden op de grond.
Speel ook de spelstand Balloon Trip waarin je steeds moeilijkere levels moet doorkruisen om hoger op de ranglijst te eindigen. Kan jij boven jezelf uitstijgen?