Castlevania: The Adventure
Graaf Dracula is uit zijn graf herrezen om Transylvania te teisteren en er is maar een persoon - degene met de wonderbaarlijke zweep - die hem kan tegenhouden.
Zwaai met je trouwe zweep, ga op zoek naar voorwerpen die je krachtiger maken en ga de strijd aan met Dracula en zijn volgelingen om de boel te redden.