Donkey Kong Land 2
Donkey Kong is ontvoerd door de kwaadaardige King K. Rool, die DK's volledige bananenvoorraad als losgeld eist! Diddy Kong voelt er echter niks voor om de kostbare bananen op te geven, dus hij en Dixie Kong trekken er samen op uit om hun vriend te redden.
Het scenario komt rechtstreeks uit Donkey Kong Country 2, maar de levels zijn spiksplinternieuw. Speel als Diddy of Dixie en roep de hulp in van behulpzame dierenvriendjes zoals de neushoorn Rambi , de spin Squitter, de zwaardvis Enguarde en de papegaai Squawks om DK te redden.