Donkey Kong Land
Donkey Kong en zijn hulpje Diddy Kong slaan de harige handen ineen voor een nieuw avontuur in deze platformgame die is geïnspireerd op de klassieker Donkey Kong Country.
Neem het op tegen vliegende varkens, geduchte Zingers en de Kremlings-reptielen tijdens je trektocht door een piratenschip, een ongelooflijke onderwatertempel, gevaarlijke sneeuw en in de lucht.
Leuk weetje: de oorspronkelijke Game Boy-versie werd geleverd met een speciale, banaangele spelcassette!