Er is iemand die weer reuze trek heeft!
Hap, slik, weg! Wie peuzelt alle power pellets op? Wie snelt er door het doolhof op topsnelheid, terwijl hij spoken verslindt en fors punten scoort? Het is Pac-Man, de grootste slokop ter wereld! Verslind het verschijnende fruit en verdien flinke bonuspunten. Maar laat je niet pakken door de kleine dwalers of je verandert in een spokentussendoortje! Gebruik de warptunnels om snel te ontsnappen.