World Heroes 2 Jet werd oorspronkelijk uitgebracht in 1994 en is het derde deel uit deze vechtspellenreeks. Kies uit 16 historische helden, schurken en krijgers en vecht je een weg naar de top om ’s werelds sterkste strijder te worden! Er zijn twee verschillende standen in deze versie: “Tournament of Titans Mode”, waarin je in 3 rondes per dag speelt en je, indien succesvol, door mag gaan naar de volgende dag, en “World Heroes Training Mode”, waarin je elke tegenstander kunt bevechten.
Daarnaast zorgen de toevoeging van de dash en back step en het countersysteem ervoor dat het tempo van de gevechten flink opgeschroefd wordt, waardoor World Heroes 2 nóg leuker is! Er zijn ook vier verschillende competitietypes waaruit je kunt kiezen en die zorgen voor meer diepgaande gevechten.