Je zit diep in de laatste inning, en jij bent aan slag. Hier komt de worp. Je slaat... en knal! Het is een rake klap die diep in het binnenveld stuitert. Homerun!
In de NES-klassieker Baseball bestuur je elke actie zelf. De zwaai met de knuppel. De snelheid van de worp. De honkslagen, het stelen van een honk, de dubbelspelen.