Dig Dug
Baan je een weg naar beneden met Dig Dug en voer een ondergrondse oorlog met je vertrouwde pomp. Bedwing onverzettelijke Pooka's en nijdige Fygars om de levels te voltooien.
Versla tegenstanders door ze vol lucht te blazen of door van bovenaf te pletten met stenen. Verdien bonuspunten door fruit te pakken of diep weggestoken vijanden aan te pakken.