Terug naar de jaren tachtig
Dit is een van de dertig klassieke games die is voorgeïnstalleerd op het Nintendo Classic Mini: Nintendo Entertainment System. Haal herinneringen op en beleef gloednieuwe avonturen met het ultieme retrosysteem van Nintendo!