Flying Dragon: The Secret Scroll
In een afgelegen Chinese provincie wordt gevechtskunstleraar Juan aangevallen en beroofd van zijn waardevolle boekrollen. Zijn leerling komt erachter dat de groep die verantwoordelijk is voor deze laffe daad, meedoet met een groots vechtsportevenement. Hij schrijft zich in om zijn leraar te wreken en de boekrollen terug te krijgen.
Flying Dragon: The Secret Scroll biedt een unieke mix van platform- en vechtactie. Vecht je via side-scrolling levels een weg naar de volgende ronde en versla je tegenstanders in de ring met behulp van aanvals- en verdedigingstechnieken.