Je gevechtsvliegtuig kan worden veroverd door een vijand. Schiet deze vijand neer om je gevechtsvliegtuig terug te krijgen en een combinatie van twee gevechtsvliegtuigen te vormen met dubbel zoveel vuurkracht!