Milon's Secret Castle
In een wereld waar muziek de voertaal is, neemt een kwaadaardige krijgsheer de koningin gevangen en steelt hij alle muziekinstrumenten. Gewapend met alleen toverbubbels onderneemt de heldhaftige Milon een reddingsmissie waarin hij de verborgen voorwerpen moet vinden en vijanden moet verslaan.
Deze klassieker onder de platformspellen heeft een echte cultstatus en zit vol met muzikale verwijzingen. Kijk uit naar de muziekdozen die Milon meenemen naar een bonuslevel waar hij alle muzieknoten moet verzamelen die hij kan inwisselen voor geld.