Het is tijd om te racen! In BRICK RACE moet je van links naar rechts sturen om tussen andere voertuigen te slalommen en een zo hoog mogelijke score te behalen! Dit is een game die iedereen kan spelen. Deel je highscores in de community op Miiverse om te zien hoe goed je bent in vergelijking met andere spelers.