BRICK THRU
Welkom bij BRICK THRU, waarbij het doel is om op hoge snelheid bakstenen te ontwijken. Je moet snel naar links of rechts uitwijken om een opening te vinden in het spelbord, want de naderende bakstenen proberen je uit te schakelen. Kijk hoe lang jij het volhoudt en scoor een highscore! Eindeloos plezier voor iedereen!