GALAXY BLASTER
In GALAXY BLASTER moet je je schip verdedigen tegen aanvallen van de buitenaardse wezens. Beweeg naar links of rechts en raak het touchscreen aan om met je blaster te schieten. Wees voorzichtig! Als het doelwit jouw basis binnendringt of als je doelen niet vaak genoeg raakt, ben je game over!