Halloween Night Archery
Test je vaardigheden met deze boogschuttersgame in Halloween-stijl. Je kunt kiezen uit twee verschillende spelstanden met drie varianten. In de Classic-stand zul je een highscore moeten behalen met tien pijlen op een afstand van vijf, tien of vijftien meter. In de arcade-stand krijg je 30, 45 of 60 seconden om je eigen highscore te verbeteren. Heb jij het in je om de beste boogschutter te worden?