Vergezel Pete Jr. op zijn missie om de boosaardige Bubble Pirate te verslaan. Die schurk heeft onschuldige dorpsbewoners opgesloten in luchtbellen! Ontwijk luchtbellen en sla ze kapot met je anker, terwijl je power-ups verzamelt en Bubble Pirate’s voortdurende gepruts met de zwaartekracht het hoofd biedt.
Als je in een piraterige bui bent, kun je je vaardigheden op de proef stellen in de uitdagende Hyper Mode. De game is dan weliswaar sneller en moeilijker, maar je zult schatten vinden die je stoutste dromen overtreffen. Denk aan munten zo ver het oog reikt! Door munten te verzamelen kun je content vrijspelen in de winkel in de game, waaronder nieuwe muziek, knoppen en zelfs nieuwe personages! Yarrr!