Geniet van 2048, de meest verslavende schuifpuzzelgame met nummers. Verplaats alle tegels in één richting, verdubbel tegels met hetzelfde nummer. Bereik de 2048 voordat het bord vol is. Probeer verschillende spelstanden, waarin je 1024, 2048 of 4096 moet behalen. Er zijn twintig uitdagingen die garant staan voor vele uren puzzelplezier. Kun jij een nieuwe topscore behalen?