3D Classics Excitebike brengt het originele stunt- en racemeesterwerk van de NES naar de Nintendo 3DS. Scheur door de modder en laat je tegenstanders achter je om de overwinning te behalen, of maak je eigen levels in de circuiteditor!
Speel in je eentje om je techniek te verfijnen, of tegen computergestuurde rivalen in de spannende kwalificatierondes voor het prestigieuze Excitebike Championship!