3D Classics TwinBee
Ervaar klassieke spellen in een nieuwe dimensie met de 3D Classics-serie, laat je onderdompelen in de gloednieuwe 3D-visuals!
3D Classics TwinBee brengt de klassieke speelhal ‘cute ‘em up’ naar de 21e eeuw in gloednieuw 3D!
Als gezagvoerder van het TwinBee gevechtsvliegtuig is het je taak om het eiland Donburi te beschermen tegen de slaafse volgelingen van koning Spice. Richt en vuur op de vliegende vijanden terwijl je de tegenstanders op de grond bombardeert.
Een slim power-up systeem kent verschillende bonussen toe wanneer je op bellen schiet die daardoor van kleur veranderen. Dus hou je TwinBee gereed en schiet met scherp voor een topscore!