3D Ecco The Dolphin
Nadat een mysterieuze storm je familie uit de zee heeft weggerukt, moet jij ze vinden en uitzoeken wat het geheim is achter de krachten die ze hebben ontvoerd.
Tijdens je avontuur ontdek je dat er meer op het spel staat dan alleen de veiligheid van je familie. Het lot van de hele wereld ligt in jouw handen en vinnen.
3D Ecco the Dolphin kent niet alleen volledig nieuwe 3D-beelden, maar bevat ook een Super Dolphin-stand waarin je gezondheid en adem nooit opraken!