3D Galaxy Force II
Halcyon, heerser over het binnenvallende Fourth Empire, heeft Junos aangewezen als zijn laatste doelwit in zijn missie om de hele Melkweg te veroveren.
Hij stuurt het gros van zijn strijdmacht en valt aan met één doel voor ogen: om alle levensvormen in het sterrenstelsel te vernietigen, zodat hij zijn machtspositie kan uitbouwen op de restanten van de vijf planeten in het stelsel. Als piloot van de regerende Space Federation heb jij de taak om in de cockpit van je TRY-X te klimmen en Halcyon het vuur aan de schenen te leggen.