3D Shinobi III: Return of the Ninja Master
Joe Musashi’s gezworen vijanden, de Neo Zeed, zijn terug! Het misdaadsyndicaat, dat wordt geleid door Shadow Master, een formidabele ninja die gekloond is uit Joe’s eigen bloedlijn, houdt de stad in zijn greep. Gebruik dodelijke wapens en ninja-acties om stand te houden tegen de ene na de andere golf bio-ninja's en red je stad!
3D Shinobi III kent niet alleen volledig nieuwe 3D-beelden, maar bevat ook een levelkeuzestand en de mogelijkheid om acties aan specifieke knoppen toe te wijzen.