Als vindingrijke, buitenaardse krijger is het je missie om het vredige Land of the Dragons uit de greep van snode wezens te redden.
3D Space Harrier kent niet alleen volledig nieuwe 3D-beelden, maar is ook met aanrakingen te besturen en voorzien van een Arcade Cabinet-stand!