3D Streets of Rage 2
De voormalige worstelaar Max Thunder roept de hulp in van Axel en Blaze om samen bodyslams en vuistslagen uit te delen. De nieuwe vechter Skate maakt korte metten met straattuig dankzij razendsnelle aanvallen en trappen. Gebruik geheime wapens om motorbendes in het stof te laten happen, je vriend te redden en Mr. X te verslaan.