3D Streets of Rage
Deze ooit zo vredige stad is in de greep geraakt van een gevaarlijk misdaadsyndicaat en uitgegroeid tot het middelpunt van geweld en vernielingen.
3D Streets of Rage kent niet alleen volledig nieuwe 3D-beelden, maar bevat ook een lokale multiplayerstand en de Fists of Death-stand waarbij je als een wervelwind de misdaad in de stad te lijf gaat.