Zet je schrap voor de ultieme snelheidssensatie in Super Hang-On.
3D Super Hang-On kent niet alleen volledig nieuwe 3D-beelden, maar heeft nu ook kantelbediening en is voorzien van een Moving Cabinet-stand!