LEVEL-5 en Yoot Saito, van VIVARIUM Inc., werkten samen aan AERO PORTER, een luchthavensimulatie- en puzzelspel waarin je bagage sorteert, je luchthaven uitbreidt en incidenten met de beveiliging voorkomt!
Het is jouw taak om de luchthaven op de kaart te zetten en te laten groeien van een paar slaperige regionale terminals tot een bruisend internationaal knooppunt. Wissel vliegtuigen uit met je vrienden via StreetPass, laad de vliegtuigen vol en check op tijd je bagage in!