ARC STYLE: Baseball 3D
Iedereen kan genieten van deze grappige, uitgebreide honkbalgame, dankzij de 3D-weergave en de gebruiksvriendelijke besturing.
Ontdek de drie verschillende spelstanden Tournament, Exhibition en Custom. In Tournament strijden zeven teams om de overwinning. Versla je tegenstanders en sleep het kampioenschap in de wacht!
In Exhibition kun je een willekeurig team kiezen en snel een potje spelen. Via Download Play of Local Play kun je ook tegen anderen spelen.
In de spelstand Custom kun je je spelers op allerlei manieren aanpassen, door bijvoorbeeld hun naam of uiterlijk te veranderen. Je kunt vijf soorten vaardigheden instellen voor onder meer de aanval en de verdediging, dus je kunt het team samenstellen zoals je zelf wilt. Je kunt ook foto’s gebruiken die je met de binnenste camera van je systeem hebt gemaakt, om spelers te maken die op jou lijken.