Alien on the run
Er was eens een buitenaards wezen met de naam Delude. Op een planeet ver hiervandaan deed hij wat buitenaardse wezens zoal doen, toen een ufo hem plotseling ontvoerde en meenam naar de verste uithoek van het universum. Delude is erop gebrand om terug te keren naar zijn planeet, dus hij probeert te ontsnappen uit de ufo waarin hij gevangen zit.
Help Delude te ontsnappen in dit grappige avontuur! Schakel de magnetische stralen in het ruimteschip uit met de hilarische Fever Action van Delude. Gebruik vreemde en wonderbaarlijke buitenaardse technologie, zoals reusachtige raderen, boksballen en mechanische armen.