Sinds het einde van de Energi War is er bijna een eeuw verstreken. Ondanks de wapenstilstand tussen de strijdende partijen streeft het Schwarzschild Empire eens te meer naar wereldheerschappij en valt het ene land na het andere ten prooi aan dit rijk. Ash en Karim, die in een klein grensstadje wonen, redden een jonge vrouw en haar begeleider die door buitenlandse soldaten worden achtervolgd. Maar wie is dit geheimzinnige meisje en wat heeft het lot in petto voor Ash en zijn metgezellen wanneer ze besluiten het meisje op haar missie te helpen?
Dankzij het klassieke turn-based gevechtssysteem en de RPG-stijl van weleer wekt Alphadia nostalgische gevoelens op. De balans in de game en eenvoudig te gebruiken interface zorgen ervoor dat deze game toegankelijk is voor alle spelers ongeacht hun ervaring. Alphadia biedt meer dan dertig uur gameplay. Ervaar deze game zelf en kijk hoe het avontuur verloopt!