Anime Workshop
Objectanimatie is eenvoudiger dan het maken van cartoons, en kost minder tijd en moeite! Je kunt de animaties die je hebt gemaakt op internet plaatsen* en ze aan je vrienden laten zien.
De bewegende objecten kunnen worden hergebruikt in andere verhalen, zodat je sneller en eenvoudiger animaties kunt maken.