Apollo Justice: Ace Attorney
Stap in de schoenen van een jonge, gepassioneerde Apollo Justice aan het begin van zijn carrière en zijn eerste zaak. Met hulp van Trucy Wright, een getalenteerde goochelaar die ook zijn assistent is, en Apollo's kalme en rationele mentor Kristoph Gavin, probeert het team de waarheid te achterhalen in misdaadzaken.
Apollo’s onmiskenbare vaardigheden in het blootleggen van leugens door het analyseren van de lichaamstaal van getuigen worden op de proef gesteld bij zijn confrontatie met zijn snel geklede rivaal, de aanklager Klavier Gavin. Met speciale gastoptredens van welbekende personages als Phoenix Wright en Ema Skye, beleef je een avontuur vol dramatische zaken, adembenemende gebeurtenissen en een kans om je cliënten te verdedigen!
Gebruik het touchscreen om je door plaatsen van het delict te bewegen en getuigen te ondervragen in grappige dialogen. Gebruik de forensische wetenschap bij het zoeken naar vingerafdrukken of voor sporen van bloed, en leg alles voor aan de rechtbank.