Aqua Moto Racing 3D
Geniet van supersnelle watervoertuigen en halsbrekende stunts op exotische locaties met woeste zeeën en lange zandstranden. Koop nieuwe watervoertuigen en gebruik de extra snelheid om het kampioenschap te winnen en nieuwe prestaties te ontgrendelen. Daag je vrienden uit in de lokale multiplayermodus.