BOXBOY!
Maak kennis met Qbby, een vierkant figuurtje dat niet ver of erg hoog kan springen. Maar hij beschikt wel over een speciale vaardigheid: hij kan uit het niets dozen maken! En niet alleen dat, hij kan verschillende dozen tegelijk creëren, en ze op allerlei manieren rangschikken: in een rij, als een trap of in welke vorm dan ook! De vormen kunnen worden neergelegd en gegooid naar waar je ze maar nodig hebt. Met zo'n vaardigheid kan Qbby zich in elke situatie redden!
Het aantal dozen dat Qbby tegelijk kan maken verschilt per level, dus zorg dat je je limieten kent! Bedenk creatieve vormen om elk level uit te spelen – en met meer dan 150 levels moet je slim stapelen! Je kunt trappen construeren om hoger gelegen delen te bereiken, een brug bouwen om over een ravijn te klauteren, je aan voorwerpen vastklampen of bouwsels activeren. En als je onverhoopt in een gevaarlijke situatie terechtkomt, kun je met je talent een schild vormen om jezelf in veiligheid te brengen.