Battleminer
Battleminer is een game in een open wereld die door enorme, gemuteerde mieren onder de voet is gelopen. Het is jouw missie om overlevenden te redden die door de mieren zijn ontvoerd. Als je een gijzelaar redt, dan geeft hij je voorwerpen of de mogelijkheid om zelf nieuwe voorwerpen te maken.
Terwijl je de wereld verkent, kun grondstoffen zoals hout, koper en zink verzamelen om voorwerpen mee te maken die je helpen op je tocht. Naarmate je verderkomt, kom je steeds meer verschillende soorten mieren tegen.
Er is ook een spelstand waarin je je eigen bouwwerken kunt maken, en er schermafbeeldingen van kunt delen via Miiverse.
De game beschikt over de eerste, onbeperkte voxelwereld voor de Nintendo 3DS. Battleminer ondersteunt stereoscopisch 3D en heeft een dynamische cyclus van dag en nacht.