Herontdek al het plezier van schaken in deze tijdloze klassieker!
Schaak volledig in 3D en verander het cameraoverzicht van de nieuwe 3D naar de klassieke 2D wanneer je maar wilt.
Leer nieuwe strategieën in de spelstand Avontuur en verbeter je spel met 90 aanvullende uitdagingen.
Stel de moeilijkheid op jouw niveau in dankzij een geavanceerde AI (tot 2100 Elo).