Best of Board Games – Solitaire
Ontspan je met een van de vijf varianten: Freecell, Golf, Pyramid, Klondike en Spider, met tal van aanpasbare opties voor elke variant.
Speel een ontspannen potje in Vrij spelen of ga de 40 lastigere uitdagingen aan in Avontuur.