Het is bijna kerstmis en de hulpjes van de Kerstman brengen overal ter wereld cadeautjes. Mojo de vogel is nog onderweg naar het zonnige Afrika. Hij kiest met kerstmuts op volle koers voor Afrika!
Vlieg langs de besneeuwde bomen recht op de vijand af om een bonus te verdienen en verzamel ondertussen sterren en fonkelende kerstballen. Baan je een weg door een ijzige wereld vol snoepjes en koekjes en behaal een topplaats. Probeer Kerst niet te verknallen en ontwijk de hulpjes in deze stemmige feesteditie van Bird Mania.