Bloody Vampire
Vele jaren gelden baande een vreemde man zijn weg naar de ruïne van een verlaten kasteel aan de rand van een stadje, Verulia genaamd.
Onlangs reisde een handelaar naar Verulia en ontdekte dat hele stadje verlaten was. Haar verhaal werd verfraaid, en verontrustende verhalen over een vampier die in het kasteel zou wonen verspreidden zich als een vuurtje door het land.
Ga met Latis en Cereza op avontuur en ontdek de geheimen die diep in het oude kasteel van Verulia verborgen liggen.