Bonds of the Skies
De tijden zijn aan het veranderen en het bestaan van Grimoa’s is niet meer zo schokkend als het ooit was. De jonge Eil staat op het punt zijn volwassenheid te vieren als zijn dorpje plots wordt aangevallen door een vurige demoon. Te midden van alle verwarring maakt Eil een pact met de Air Grimoa, Nogard, om iedereen te redden.
Eil en Nogard gaan op zoek naar andere Grimoa's en de demoon die het dorpje verwoestte, zodat ze eindelijk een einde aan al het geweld kunnen maken.
Deze game werkt met een klassieke turn-based gevechtsstijl. Als je gesynchroniseerd bent met de Grimoa’s kun je met het Synchro Gauge krachtige aanvallen afvuren.
Een groot gamma aan uitdagingen, missies en verzamelbare voorwerpen wachten op je in dit epische avontuur!