Brave Dungeon
Syega zijn krachtige kristallen die mensen magische vermogens verlenen. Sommige kristallen zijn zo krachtig dat ze moeten worden opgesloten in speciaal daarvoor gemaakte objecten die Magic Items worden genoemd. Samen met de onverschrokken avonturier Al ga je naar die krachtige Magic Items op zoek in de gevaarlijke labyrinten van Belfer Island. Onderweg kan ze haar krachten bundelen met sterke bondgenoten, en krijgt ze het aan de stok met zelfs nog sterkere vijanden. Kan Al de imposante kerker die bekend staat als Godshill veroveren en het ultieme Magic Item vinden?
Brave Dungeon is een dungeon crawling RPG-avontuur van de indie-ontwikkelaar INSIDE SYSTEM, maker van de Legend of Dark Witch-serie. Brave Dungeon heeft een eenvoudig vechtsysteem waar spelers meteen mee aan de slag kunnen. Maar er zijn ook vele aanpassingsopties, unieke speelbare personages en diepe uitdagingen voor spelers die alles willen verzamelen. Speur in kerkers naar schatkisten en materialen die vijanden laten vallen om je personages steeds verder te ontwikkelen. Spelers kunnen de klasses van personages veranderen om hun team naar eigen wens vorm te geven, gebaseerd op zowel hun eigen voorkeuren als de unieke krachten van hun personages.