Brunch Panic
Dit is het verhaal van Bonnie, een schrandere jonge meid met een talent voor koken en een voorliefde voor reizen en avontuur. Op haar laatste verjaardag schonk haar opa haar een brunchtruck! En zo begint haar droomavontuur, waarin ze over de hele wereld reist, met één brunch per keer.
Wil je Bonnie helpen om haar heerlijke, speciale brunches voor te bereiden? Wil je interessante wereldbewoners ontmoeten? Volg Bonnie op haar brunchtruckreis!