Bubble Pop World
Bubble Pop World is een match-three-game in 3D waarin je bubbels met dezelfde kleur uit elkaar moet laten knappen. Dit spel is gebaseerd op Augmented Reality-technologie, dus je hebt een Nintendo 3DS-AR-kaart nodig. Er zijn 120 puzzel-en arcadelevels om van te genieten. Daarnaast kun je zelf levels maken en ze delen met je vrienden met behulp van QR Code-afbeeldingen. In de spelstand Arcade kun je de hele wereld afreizen om onderzeese minigames te vinden.